{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببیـن اشتبـاه‍ کردے منـ واستـ میمـردم‍ :(#

ببیـن اشتبـاه‍ کردے منـ واستـ میمـردم‍ :(#
دیدگاه ها (۴)

-رفیقـ؟! باهاشـ چیـ کار کنم ؟!-باهاش جملهـ بساز! جملهـ بسازم...

#Hapoooo :)

#هیس‍...سکوت‍ قشنگه‍ :/اونم‍ وقتی‍ که‍ حرفی‍ ندآری‍ :)

khhhhhhin #MNM :)

مخصوصا منـ..

وای حسین منـ.. 🥀

منـ خیلیــــ غمـ دارمـ💔🤕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط