{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنام خدا ↜ نازنین ↝ هسدم

بنام خدا ↜ نازنین ↝ هسدم

ﺗﻮ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ب ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪﻡ

ﺍﺯ ﺑﭽﮕﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ ×_×

ﺗﻮ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺩﮐﯿﻢ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻡ :/

خوراکیه مورد علاقم غذاست

ﺑﺎ ﺭﻓﯿﻘﺎﻡ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﺪﻡ # - #

ﺷﺒﺎ ک ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻢ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ \"_\"

صبحام وقتی پا میشم بیدار میشم »_«

من یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه¤-¤
دیدگاه ها (۱۳)

دو تیکه

دو تیکه

بیاید بحرفیم حوصلم پووکیید

برف بازی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط