{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه حتی شکستم من،نیاری خم به ابروهات:)🤍

اگه حتی شکستم من،نیاری خم به ابروهات:)🤍
دیدگاه ها (۲۰)

بعدِ تو پیر که نه مَن مُتلاشی شُده ام! #myedit

توزیباترین‌آرزوی‌منی!🤍✨

بعضی آدما دلیل لبخندتن؛ 🎀حتی اگه به روشون نیاری. 🌸💫

رفیق کم نیاری😍

کم نیاری ها رفیق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط