{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از دستم رفته ای...

از دستم رفته ای...
اما؛
از دل نمی روی هرگز. . .
#پسندیدکاران
#تمام_پنجره_من_خیال_او_شده_بود
دیدگاه ها (۲)

🖤

-از ته دل که بندرعباس رو نزدی؟+دیوونه ای؟ دستم خورد وگرنه من...

-از ته دل که بندرعباس رو نزدی؟+دیوونه ای؟ دستم خورد وگرنه من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط