{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من برام سخته یکیو دوست داشته باشم

من برام سخته یکیو دوست داشته باشم

اما اون دوسم نداشته باشه
دیدگاه ها (۵۲)

من وقتی به تیفانی نگاه میکنم بعضی اوقات فک می کنم یعنی منم م...

#김신영

#김신영

#shin yeong

مخاطبش رو دوست دارم ولی اون دوسم نداره :؛

آدم وقتی یکیو دوست داره از اون زیباتر براش وجود نداره🥹❤️

فعک نکنم تو این دنیا کسی دوسم داشته باشه، البته خودمم خودمو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط