{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ی حس بدی دارم نسبت به همه چی به زندگی به همه انگار هر لحظ

ی حس بدی دارم نسبت به همه چی به زندگی به همه انگار هر لحظه ممکنه بمیرم
دیدگاه ها (۸)

سلام

نقاشی های قدیمیم پارت۳

بازم خودم

خدایی از بزرگ شدن چی تو ذهنمون بود؟من دوست دارم تک تک لحظه ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط