{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیشب به عادت همیشه دو فنجان چای داغ ریختم اما نمیدانم چرا

دیشب به عادت همیشه دو فنجان چای داغ ریختم اما نمیدانم چرا هیچکدامشان خورده نشد بدون تو
حالا دیگر هر دو سرد شده اند...سرد شده ایم
دیدگاه ها (۹)

# درد دارد##با نسیمی برود## که بخاطرش##به طوفان زدی#

!تولدم مبارک!

بیا در لا به لای ورق های این کتابهمدیگر را ببوسیمنگران نباشک...

♡هیچ چیز بالاتر از شخصیت نیست♡♡بخاطر کسی خوردش نکن♡

من و لیوانی پر از چای..

ویدیوصبح است وآیینه را مهمان لبخندت کنیک فنجان چای داغ  ،دو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط