{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشکی خونم توی کربلا بود

کاشکی خونم توی کربلا بود
توی قلبم یه برو بیا بود
یه دلم پای ضریح شیش گوش
یه دلم رو ایوون طلا بود
کاشکی خونم توی کربلا بود
زندگیم نذر محرما بود
پای طلع زینبیه یه مدت
تنها حاجت من از خدا بود
به همین برکت ، به همین نفسا
که تو روضه میاد و میره حسین
دل غرق به خون ، به هوای جنون
گاهی واسه حرم میگره حسین
امشب و شام دلبرم ،
شوق تو رو دارم در سرم
واسه همینه که میگم


اللهم ارزقنا حرم
دیدگاه ها (۱۰)

ته چین

هندی بازاش بیان می خوایم مذاکره کنیم

سلام دوستان نظرتون راجب عکس پروفایلم چیه ؟عکس خودم

پسری که تو فکر انتقام و طناب دارترس از مردن ندارهفقط به این ...

هر نفس با دل و جانمی‌خونم سینه‌زنان خدا اسمتو روی دلا نوشته ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط