{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طنز و سرگرمی saiedjafari 23018455

دیدگاه ها (۱)

بالا: هیروشیما 70 سال پس از بمباران اتمی....پایین: خرمشهر 30...

بشاش کسی نیست[ در کنار جاده های سراسر کشور]😂 😂 😂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

این دیگه انشا نوشته 😂 😂 😂 @Khandehabadd

فکر کنم نرخ مصوب اتحادیه اس 😂 😂 @Khandehabadd

#طنز#amd_msn11

#طنز 😁#amd_msn11

#کلیپ_خنده_دار #believeme

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط