{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تمنای آغوشت را دارم..

تمنای آغوشت را دارم..
عطرش_را_بو_نکن
در آغوشش عطرش را "بو"نکن..
بعدهاهمان "عطر"...
جای دیگری ویرانت میکند..ویران...
آنجاست که میفهمی"#دلتنگی"چه دماری از روزگارت در آورده است..
که حتی خود را نیز فراموش کرده ای...
بزرگترین عذاب همین"خاطره های بی انصاف"میباشند..
که حتی با یک بوی"عطر" تورا چنان میکوبد در خود میشکند که خسته ات میکند..
دلتنگی تاوان تمام همین دل بستن هاست...
دیدگاه ها (۲)

آغوشت مخدر منه بهش اعتیاد دارم

عمر منی جانا

یادش بخیر روزایی که مسافت بینمون زیاد بود اما حس میکردم کنار...

خدایا اراده ام را به کودکی ام برگردان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط