{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کپشن خوانده شود🌠 ⚡

کپشن خوانده شود🌠 ⚡

سلام به همه قرمزا😻 ❤ ❤ ❤ ❤
تبریک بابت اینکه تونستیم با قدرت و ابهت تا نیمه نهایی آسیا بریم😉 👊
ک البته خاسیم ع این سدم بگذریم ک دیه هرچند ما حریف ۱۰نفره شدن و...میشیم اما حریف دارو و تبانی و اسکناس عربا و ای اف سی نشدیم!!!
حاجی فدای یه تارمووووووی همه ی بازیکنامون😍 😍 😍 😍
مرسی بیرو خعلییی زحمت کشیدی😌
مرسی سید.ماهینی.شجاعمون.ربیع خواه.محرمی.مسلمان.بشارمون.کمالمون.علیپور.منشا.وحیدمون.مهدیممممم😻
از همتون ممنونیم عشقین عشققققق تعصب و غیرت تو شما معنا میشه..
و از همه ک بگذریم مررررررررررررررررررررررررسی پروفسور😻 😻 😻 😻 😻 عاشقتیم بخدا😍 ✌
پ.ن:شماهایی ک دارین کری میخونین..خودتون تا نیمه نهایی اومدین؟پ نکصین😊
دیدگاه ها (۱)

ارتش سرخ حریف هرچی ک شد..و از هر سدی گذش و از گروه مرگ صعود ...

قابل توجه کیسه کشا..ما چ ببریم چ ببازیم پشت تیممونیم..شمام ا...

خوشتیپ کی بودین شماااااااا؟😻 😻 😻 #مهدیمووووووو

جیییییییغ🙈 😻 😻 😻 😻 فقط میتونم بگم جیییییغ😻 😻 😻 😻 😻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط