{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد آدمارو از عکسای قدیمی بکشیم بیرون!

کاش میشد آدمارو از عکسای قدیمی بکشیم بیرون!
دیدگاه ها (۴)

بعضی اوقات"مواظبش باش"این خیلی زیباتر از گفتنهدوست دارمه...

کاش میشد ادمارو نشناسم،چون وقتی میشناسمشون دیگه ازشون خوشم ن...

کاش میشد برگردیم قدیما کاش میشد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط