{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ghaem1 77801615

دیدگاه ها (۰)

لبیک یا خامنه ایی لبیک یا حسین است🇮🇷

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)

🎀.... ولی بعدش کافیه لبخند بزنی.... یا یه چیز ترش بخوری........

https://wisgoon.com/989303_5196دنبالش کنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط