{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اومم

اومم
چقد زشتم!
عیششش
دیدگاه ها (۳۱)

حیحچقد بدبختماون یکی میاد میگ ب بغل پرنسسم نیاز دارم و من......

میاین خواستگاریم؟

اومممدلم پاستیل میقاددددددد

عکس خودمو بزارم؟

میدونم زشتم ولی تو نظرتو بگو خوشگلم یا زشتم

زشتم؟هیچی به ذهن جفتمون نمیرسه

وایب خاصی داره..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط