{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل دیگه خسته ست...

دل دیگه خسته ست...
دیدگاه ها (۲)

خسته ام از تکرار ندیدنت...

خدایا تو نگذر...

, ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﻫﯿﭻ ﺍﺗﻔاق خاصی نخواهد اﻓﺘﺎﺩ...!!!ﻧﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺨﺎﻃﺮﻡ...

داداش ابتین,اقا مهدی( یه پسر باغیرت ترک و هم زبون)، داداش سا...

ارن بچه رو تحریک نکن بجنگه خسته ست 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط