نوشته بود: کسی را چنان دوست داری که برایش بجنگی؟
نوشته بود: کسی را چنان دوست داری که برایش بجنگی؟
نوشتم: از جنگ ها برگشته ام با زخم ها و موی سپید، و یاد گرفتم ام صبور باشم و به تماشا قانع ..!🖤🤍
نوشتم: از جنگ ها برگشته ام با زخم ها و موی سپید، و یاد گرفتم ام صبور باشم و به تماشا قانع ..!🖤🤍
- ۵.۶k
- ۰۴ آذر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط