{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش حرف دلم به کسی بزنم

ای کاش حرف دلم به کسی بزنم
دیدگاه ها (۱۲)

حوصلتو ندارم دیگه دوست دارم سربه تنت نباش

ای کاش بدبخت نبودم

دیدن لبخندتو

کاش ی باردیگه بویت راحس کنم

دلم میخواد یه گپ بزنم توی روبیکا.بیاین حرف بزنیمولی نمیزنمچو...

خوب حوصلم سر رفته نمیتونم با کسی حرف بزنم پس میرم علوم بخونم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط