{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ﻧﺎﻣﻪ قدردانی یک بچه آخر سال به ﻣﻌﻠﻤﺶ:

ﻧﺎﻣﻪ قدردانی یک بچه آخر سال به ﻣﻌﻠﻤﺶ:
ﻣﻮﻋﻠﻢ ﺍﺿﯿﻀﻢ ﻋﺾ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻤﻦ ﺧﺎﻧﺪﻥ ﻭ ﻧﻮﺷﻄﻦ ﻋﺎﻣﻮﺧﻄﯽ ﺣﻀﺎﺭ ﺑﺎﺭ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ.
ﺷﺎﮔﺮﺩﺕ الی اسقر
دیدگاه ها (۵)

farda avalin roze karime........baram 2a koooooooonid....gar...

.

.

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط