{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

(استقلالیا تا ته بخونن)

(استقلالیا تا ته بخونن)
استقلال:ما24بار بردیم شما18 بار
پرسپولیس:ما ۶ تازدیم
استقلال:ما دوبار قهرمان اسیا شدیم.شما حتی یه بارم ب نیمه نهایی نرسیدین.
پرسپولیس:ما ۶ تا زدیم
استقلال:ما رفتو برگشت بردیمتون
خب ما ۶تا زدیم
استقلال:ما از الغرافه ۵تا نخوردیم
پرسپولیس:ما ۶تا زدیم
استقلال:ما زودترین گل تاریخه لیگ برترو توو ثانیه ٨ اونم از مسه سر چشمه نخوردیم.
پرسپولیس:ما ۶تا زدیم
استقلال:زودترین گل داربی هارو ما زدیم
پرسپولیس:ما ۶تا زدیم
استقلال:ما پرافتخار ترین تیمه اسیا هستیم
پرسپولیس:ماهم ۶ تا زدیم
استقلال:خوبی؟؟؟
پرسپولیس:ما ۶ تا زدیم.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
استقلالیا کپی کنن پرچم بره بالاااااااتر...چاکرهمه ی استقلالیا
دیدگاه ها (۱۱)

صد در صد

#خاص

خخخخخ

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط