مکتب اصالت معرفت
عنوان کتاب : خلقت دوباره (مکتب اصالت معرفت)
New creation
مؤلف : استاد علی اکبر خانجانی
تاریخ تألیف :1376
تعداد صفحه:50
فهرست مطالب
1- برزخ
2- خلقت و معرفت
3- قانون چیست ؟
4- حضرت مورچه و حضرت سلیمان
5- خدا در جستجوی خویشتن
6- افسانۀ زناشوئی
7- مقصود خلقت
8- معرفت و سرنوشت
9- معرفت و اراده
10- انسان و آتش
11- تبعیض و عدالت
12- اصول سلامتی
13- بازی، کار و خلاقیّت
14- راه دل
15- بودن و نبودن
16- سودای خود – شناسی
17- خود – شناسی های کذائی
18- نشانه های خود – شناسی
19- اینست بشر
20- عذاب و معرفت
21- ستّاری و معرفت
22- معرفت و نفاق
23- شرق و غرب
24- معرفت و امامت
25- حقیقت و معرفت
26- معرفت و رضایت
27- زن و معرفت
28- معرفت و زمان
29- معرفت و قیامت
30- معرفت و ریا
31- معرفت و پرستش
32- معرفت و عمل
قسمتی این کتاب در صفحه 50:
آنکه بخواهد معرفت را ابزاری برای زیستن خود نماید
و آن را به امور دنیوی بگمارد به هولناکترین اسارتها گرفتار می گردد
زیرا معرفت محصول انسان نیست بلکه انسان است که محصول معرفت است.
همینکه همه اندیشه ها و نبوغ بشری ،خودبخودی و از ناخودآگاه او و
بی هیچ کار و زحمتی از او بروز می کنند حجتی آشکار بر این امر است.
یعنی آنچه را که انسان بواسطه رنج و زحمت کسب می کند،معرفت نیست
بلکه جهل خود را بسته بندی و ذخیره می کند.
معرفت از درِرحمت می آید و نه از راه زحمت ....
دانلود pdf این کتاب در لینک زیر:
erfanalavi.site
New creation
مؤلف : استاد علی اکبر خانجانی
تاریخ تألیف :1376
تعداد صفحه:50
فهرست مطالب
1- برزخ
2- خلقت و معرفت
3- قانون چیست ؟
4- حضرت مورچه و حضرت سلیمان
5- خدا در جستجوی خویشتن
6- افسانۀ زناشوئی
7- مقصود خلقت
8- معرفت و سرنوشت
9- معرفت و اراده
10- انسان و آتش
11- تبعیض و عدالت
12- اصول سلامتی
13- بازی، کار و خلاقیّت
14- راه دل
15- بودن و نبودن
16- سودای خود – شناسی
17- خود – شناسی های کذائی
18- نشانه های خود – شناسی
19- اینست بشر
20- عذاب و معرفت
21- ستّاری و معرفت
22- معرفت و نفاق
23- شرق و غرب
24- معرفت و امامت
25- حقیقت و معرفت
26- معرفت و رضایت
27- زن و معرفت
28- معرفت و زمان
29- معرفت و قیامت
30- معرفت و ریا
31- معرفت و پرستش
32- معرفت و عمل
قسمتی این کتاب در صفحه 50:
آنکه بخواهد معرفت را ابزاری برای زیستن خود نماید
و آن را به امور دنیوی بگمارد به هولناکترین اسارتها گرفتار می گردد
زیرا معرفت محصول انسان نیست بلکه انسان است که محصول معرفت است.
همینکه همه اندیشه ها و نبوغ بشری ،خودبخودی و از ناخودآگاه او و
بی هیچ کار و زحمتی از او بروز می کنند حجتی آشکار بر این امر است.
یعنی آنچه را که انسان بواسطه رنج و زحمت کسب می کند،معرفت نیست
بلکه جهل خود را بسته بندی و ذخیره می کند.
معرفت از درِرحمت می آید و نه از راه زحمت ....
دانلود pdf این کتاب در لینک زیر:
erfanalavi.site
۱.۵k
۰۸ مهر ۱۴۰۲
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.