{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با همه‌ی وجود میخوامت عشقم...

با همه‌ی وجود میخوامت عشقم...
چیکار کنم ، دست خودم نیست !!!

"MR"
دیدگاه ها (۴۰)

چقدر دوست میدارم عشقی را که از تو در بدنم زندگی میکند..."MR"

دوستان اگه بدی ، یا دلخوریی پیش اومده لطفا حلال کنید...تو ای...

من تنها مخلوق خدا هستم که روز مرگم را می‌دانم ...!!کافی است ...

خیالت راحت گلم من جز " آغوش تو"...

خب چیکار کنم دست من نیست درس کصشعره🤷🏻‍♀️😂

دست خودم نیست 🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط