{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فردا امتحان دارم:(

فردا امتحان دارم:(
دیدگاه ها (۹)

توقع زیادیه ؟؟

یوسف در چاه افتاد . و من در ویسگون:|| ...او عزیز مصر شد . و ...

فردا شنبس :(

من "تتلو" نیستم که اگه بهم خیانت کردی خودمو آتیش بزنممن مثه ...

فردا دوتا امتحان دارم 😍من :

سگ شدیم رفت...فردا امتحان دارم...دارم پست میزارم...😅😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط