{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فدای داداشم چش نخوری از بس خوشکلی😌

فدای داداشم چش نخوری از بس خوشکلی😌
دیدگاه ها (۳)

پرسپولیسم❤

حس قشنگ

استوری امید😌😌

به امید برد تراکتور

عین سگ روش کراشم داداشم میگه بس کننن دیگههه ولی من بس نمیکنم...

داداشم انقدر اعصابش خورد شد میخواد دعوا مون رو جدا کنه

از «تو» خوشکلی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط