{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شایدم یه روزی دلتنگ روزایی بشی،

شایدم یه روزی دلتنگ روزایی بشی،
که من خیلی دوسِت داشتم:)💙🦋
دیدگاه ها (۱)

يه وقتايي بهتره كه ساكت بموني و لبخند بزنی.💙🦋

دلم گرفته ولی خوبم:)❤️💋

آدما به چیزی که دوست دارن دروغ نمیگن!💙

هیچ فاصله ای نمی توانــد یادَت را ؟ از مَـن ج...

الآنم بدجور؛شدم دلتنگ اون روزایی که رفته...🖤💔

دلتنگ روزایی شدم که زندگیم فقط و فقط لبخند و شادی بود...:)

یه موقع هادلتنگ خیلی موقع هام....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط