این سحابی یک ستارهی در حال مرگه
این سحابی یک ستارهی در حال مرگه
از بیرون که نگاه میکنی خیلی خوشگله ولی از درون در حال نابودیه
حالم شبیه این سحابیه، امید دارم ولی در حال فروپاشیام...
از بیرون که نگاه میکنی خیلی خوشگله ولی از درون در حال نابودیه
حالم شبیه این سحابیه، امید دارم ولی در حال فروپاشیام...
- ۹۳۹
- ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط