no pv
no pv
noooooo pv....
یه دوست عزیزی اومده میگه آخه چرا یه پست بدون کامنت نداری؟؟؟ وچراااا این قدپست میزاری؟؟ شایدیکی بوخواد دوکلوم حرف حساب بات بزنه!!!
آخ عزیزم ،اینجا دیوونه خونس ، یه محفل عومومی باااایدپست بزارموبادوستا دسته جمی بحرفیمو شاااد باشیم خصوصی موصوصی واس زندی شخصیه
اینجا پی وی، می وی، کیوی.. نو نووو
no pv..کلوهوووم
اصن من اومدم ویس واس همین کار نومدم ک مث بعضیا تشکیل خونواده بدم کهههه
خخخخخ
noooooo pv....
یه دوست عزیزی اومده میگه آخه چرا یه پست بدون کامنت نداری؟؟؟ وچراااا این قدپست میزاری؟؟ شایدیکی بوخواد دوکلوم حرف حساب بات بزنه!!!
آخ عزیزم ،اینجا دیوونه خونس ، یه محفل عومومی باااایدپست بزارموبادوستا دسته جمی بحرفیمو شاااد باشیم خصوصی موصوصی واس زندی شخصیه
اینجا پی وی، می وی، کیوی.. نو نووو
no pv..کلوهوووم
اصن من اومدم ویس واس همین کار نومدم ک مث بعضیا تشکیل خونواده بدم کهههه
خخخخخ
- ۲.۰k
- ۲۵ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط