{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

no pv

no pv

noooooo pv....

یه دوست عزیزی اومده میگه آخه چرا یه پست بدون کامنت نداری؟؟؟ وچراااا این قدپست میزاری؟؟ شایدیکی بوخواد دوکلوم حرف حساب بات بزنه!!!
آخ عزیزم ،اینجا دیوونه خونس ، یه محفل عومومی باااایدپست بزارموبادوستا دسته جمی بحرفیمو شاااد باشیم خصوصی موصوصی واس زندی شخصیه
اینجا پی وی، می وی، کیوی.. نو نووو

no pv..کلوهوووم

اصن من اومدم ویس واس همین کار نومدم ک مث بعضیا تشکیل خونواده بدم کهههه
خخخخخ
دیدگاه ها (۷)

سهلااام نکبتای دیوووونهههخصوبتون به هه هه ه ه خییرایشولا به...

واقعن دم هممون گرررمخخاوکی اوووووووکیyesآی ام نعم

والا یادمه قدیما وقتی جایی شلوق پلوق یا شیمپله شیمپو بود اصن...

خخخخحقته اوضی خخخخخخ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط