{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا ویس مثل قبل نی😐 من الان هیچ دوستی ندارم همشون خیلی وق

چرا ویس مثل قبل نی😐 من الان هیچ دوستی ندارم همشون خیلی وقته رفتن💔
#تنهایی
دیدگاه ها (۱۶)

HAPPY JB DAY

HBD my boys 😍

happy birthday cute girl 🥺😍

#happybirthdayjisoo

سلام دوستان

از وقتی قضیه دراماهای ارتیستا پیش اومد، نصف ارتیستا از ویس ر...

هوفففف اولین باری. که پیج زدم ویسامو به چوخ دادم الان ویس ند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط