پاشا: بهـ چی فکر میکُنی؟
پاشا: بهـ چی فکر میکُنی؟
باران: طُ
پاشا: باران ،منو ببخش
وَلی من هنوزم دوسش دآرم..!
|لانتوری|
باران: طُ
پاشا: باران ،منو ببخش
وَلی من هنوزم دوسش دآرم..!
|لانتوری|
- ۱.۹k
- ۳۰ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط