{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-ممنی‍

-ممنی‍
+جانم‍ تولع‍
-دیسب‍ شلا‍ ببیی‍ داست‍ میجدت‍؟
+نه‍ بابایی‍ منو نمیزنه‍..
-پ‍ شلا از اوتاک‍ شدا آخ‍ آخ‍ میومد؟):
+ای‍ جااااااانم‍ تولع‍ خودمیییی

(:‍
دیدگاه ها (۵)

هر کی کامنت نزاشت خره...:-)

والا به‍ درک‍((((:

وایییی ژیییییغ .....

ای جانه دلمممم(((:چن تا؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط