مثل اینکه پرونده رای سوپرجام رفته تو همون کشوهای جادویی ف
مثل اینکه پرونده رای سوپرجام رفته تو همون کشوهای جادویی فدراسیون که پروندههای کسر امتیاز کیسه میرفت و هنوز که هنوزه داره خاک میخوره!
🔴 منتظر باشید چند روز دیگه بگن اصلا ما تو ایران سوپرجام نداریم :)
حالا وقتی میگیم کیسه تیم حکومتیه بهشون برمیخوره!
🔴 منتظر باشید چند روز دیگه بگن اصلا ما تو ایران سوپرجام نداریم :)
حالا وقتی میگیم کیسه تیم حکومتیه بهشون برمیخوره!
- ۴۹۳
- ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط