{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از خدا می‌خوام امسال به کسی که دوستش دارید برسید یا اگه ن

از خدا می‌خوام امسال به کسی که دوستش دارید برسید یا اگه نمی‌رسید دیگه از فکرتون بیاد بیرون
دیدگاه ها (۱)

اگه حسم یهت بد شه مهم نیست کی بودی و کی هستی مهم اینه که دیگ...

من نه به مامانم رفتم نه به بابام رفتم من به گا رفتم

#پاچیدم

واسه رمان ایده می خوام .... دوست دارید چجوری رمان تموم شه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط