{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من و نزری حلیم بفرمایین

من و نزری حلیم بفرمایین
هرسال خودمون درست میکنیم
دیدگاه ها (۱۵)

سوادا....

#حیوانات

سلام ب همگی ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را ب همه تسلیت ...

اینم ی مدل مویه جدید خخخخخخخخخخخخ

و هیچوقت زندگی اونطور که باید نیست خیلی از تقصیرا گردن کارما...

⭑خودمون صبحونه خوشمزه درست کنیم🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط