{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ابجی های گلم من دارم برا 5 روز از ویس میرم

ابجی های گلم من دارم برا 5 روز از ویس میرم

شنبه ساعت 14:00 میام
دیدگاه ها (۳۷)

دختر ها غم هایشان را لاک میزنن من خیلی غم دارم الان اینا بسه

صبح بخیر حسینم

اوهوم

خب خبر بد دارم از ویس میرم برای همیشهههه نه برای ی مدت کوتاه...

این آخرین پست منه دیگه فقط امروز هستم برا همیشه از ویس میرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط