{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به علت فوت مامان بزرگم چند روزی نیستم😔 😔 😔

به علت فوت مامان بزرگم چند روزی نیستم😔 😔 😔
دیدگاه ها (۱۸)

😔 😔 😔 😭 😭 😭

❤ ️❤ ️❤ ️✌ ✌ ✌

سفارش بدین❤ ️❤ ️❤ ️

یک ساعت پیش وضعیتم همین بود و مامانم همونو گفتساخت خودمه ولی...

امشب با دختر عمه ام خونه مامان بزرگم می‌خوابیم(مامان بزرگم ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط