نه دوری که منتظرت باشم،
نه دوری که منتظرت باشم،
و نه نزدیک که به آغوشت کشم.
نه از آنِ منی که قلبم تسکین گیرد
و نه از تو بینصیبم که فراموشت کنم!
تو در میان همه چیزی...
و نه نزدیک که به آغوشت کشم.
نه از آنِ منی که قلبم تسکین گیرد
و نه از تو بینصیبم که فراموشت کنم!
تو در میان همه چیزی...
- ۸.۲k
- ۲۱ آبان ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط