{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستان اگر میخواهید درباره ی ناروتو بیشتر بدانید به ساسکه

دوستان اگر میخواهید درباره ی ناروتو بیشتر بدانید به ساسکه مراجعه کنید😂😂😂
دیدگاه ها (۱۸)

منم بجای کوشینا و میناتو بودم همین واکنشو نشون میدادم 😂😂😂

امروز تولد کاکاشیه هههووورررااا🎉🎉🎊🎂🎆🎇🎇💖💖🎇🎊

🤣🤣🤣🤣

دقیقاً 😂 بخاطر همین از هوکاگه سوم بدم میاد 😡😡

های دوستان بیاین بیشتر بااخلاق من آشنا بشید 💌

#ساسکه #ناروتو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط