برطبق مطالعات ، مادرانی که نیمه دوم بارداری را در تابستان
برطبق مطالعات ، مادرانی که نیمه دوم بارداری را در تابستان میگذرانند بدلیل قرار گرفتن در معرض نورخورشید و افزایش ویتامین D در بدن جنینشان ، کودکان سالمتری به دنیا میآورند !
- ۴۶۳
- ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط