{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگن چرارفتی؟نمیدونن حال من توزینبیه خوبه

میگن چرارفتی؟نمیدونن حال من توزینبیه خوبه
دیدگاه ها (۱)

آقاجان ماافسران جنگ نرم توییم فرمان ازتو❤اجراازما

اللهم الرزقناشهادت"یازینب*س*"

اوشیمیایی ست ومن هم شیمیایی اماورادشمن بعثی به این روزانداخت...

رمضان آمد.راستی؟حسرت شهادت خوردن روزه راباطل نمیکند؟خوش بحال...

اینم یکی دیگه !

حال من خوبه حال من خوبه😅

نظر تون چیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط