ﺗﻮ ﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﻧﺨﻮﺍﮬﻢ ﮐﺮﺩ.... ﮬﯿﭻ ﻭﻗﺖ........ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﻯ ﺧ
ﺗﻮ ﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﻧﺨﻮﺍﮬﻢ ﮐﺮﺩ.... ﮬﯿﭻ ﻭﻗﺖ........ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﻯ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ.... ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻴﺎﻯ.... ﺑﺎﺩﻝ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﻪ ﺑﺎ ﺁﺭﺯﻭﻯ ﻣﻦ....
- ۳۱۰
- ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط