{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#دردم از #رفتنت نيست

#دردم از #رفتنت نيست
دردم اينه وقتي بودي بازم برام نبودي...
دیدگاه ها (۱)

تنهایی ادمو بزرگ میکنهاونقدر بزرگ که دیگه تو زندگی کسی جانشی

#خاص #زیبا

#خاص #زیبا

دَست مَن نيست تَموُم زِندِگيم توُيى

وقرار بریم جنگل شما بازم برام عکس بفرستید حتما لطفا

اومدنت زندگی بودرفتنت برام مثل یگ مرگ بوداینقدردوستتت دارم ه...

اینم بازم دوستم برام فرستاده، من اینو کجای دلممم بزارمممم😂😐😀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط