{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلطان جنگلم که باشی باید یه آغوش آرومت کنه

سلطان جنگلم که باشی باید یه آغوش آرومت کنه
دیدگاه ها (۳)

کی جرات میکنه بگه برام غذا بیار

یادت باشه..

سلطان هم که باشی باید ناره عشقتو بکشی

دنیا عرضه نداره امام زمان ظهور کنه تو چرا باید محروم باشی؟#ا...

همه چیزو که نباید آدم، حل کنه... یه چیزایی رو باید بزاری خدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط