{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

محکومیم به امید و مجبوریم به آرزو....!

محکومیم به امید و مجبوریم به آرزو....!

‌‌‌‌
دیدگاه ها (۱)

‏‌‏ويحدث أن يبكي فيك كل شئ إلا عینیک.. ‏گاهی تمام وجودت گریه...

ولی من خوبم!اگر راستش را بخواهید همیشه خوبمو این تنها عیب من...

از قشنگیات زندگی :)

مجبوریم به دوام آوردن...

- ما مجبوریم به دوام آوردن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط