{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مود جان::بشه منههه فداش بشمه منه قربونش بشمه منههه بشه خو

مود جان::بشه منههه فداش بشمه منه قربونش بشمه منههه بشه خودمههه
دیدگاه ها (۲)

یکم ادمین😃🐈

بعد هی بگید لوئیس چرا از شرلوک بدش میاد بیایدددد این دللیللل...

شیپ کردن دو نفر که اصلا دو تا صحنه مشترکم ندارن👍🏻✨️

نه بابا من اصلا واسه دیالوگ ویلیام غش و ضعف نکردم اسبوزطزکود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط