{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏از ره نرسیده ظلم‌ها را دیدی

‏از ره نرسیده ظلم‌ها را دیدی
بر ظلمتِ شب،چو نورِ حق تابیدی
حرف دل ما را به زبان آوردی
بر کیسه ی محبوب ِ وزارت ریدی! #پرسپولیس #کالدرون_دلها #دربی
دیدگاه ها (۱)

شانس اوردیم بازی تو شهریور بودوگرنه عبدی مدرسه بود به دربی ن...

‏بر چشم بد و بدخواه پرسپولیس لعنت ❤ ️

‏منتظر بودید من به دربی نرسم؟ 😏

#Gentlemans_husband#season_Third#part_372دقیق زمانی بود که د...

فیک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط