{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اربعین آمده است....

اربعین آمده است....
#شاهدختـ
دیدگاه ها (۱)

پرم ازکوله ی خاطره....#شاهدختـ

پاییزبی رحم است وقتی هستی ونیستی...#خودنوشته#شاهدختـ

شعرهایم به دوست داشتنت قدنمےدهند....#خودنوشته#شاهدختـ

آقاچه شدحواله ی کرببلای ما؟....#شاهدختـ

امیدوارم خوشتون امده باشه

چرا از من خوشت امده؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط