{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یهویی هوای سرد زمستانی

یهویی هوای سرد زمستانی
دیدگاه ها (۱)

یهویی

یهویی

من قانونی اومدم آلمان و قرنطینه وجود نداره تا علایم کرونا ند...

یهویی داخل کلاسخسته شدم 😟

ریگاسوال پست: هوای سرد یا گرم؟؟ܚܠߊ‌ܩܢ ܦ̇ܝ‌ܢܚ݅ࡅ߳ܘ ܢ̣ܘ ܢ̣ܣܢܚ݅ࡅ...

وقتی یهویی آب سرد رو باز میکنی😂😂

وقتی یهویی آب سرد رو باز میکنی😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط