{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای ولله

ای ولله
دیدگاه ها (۳)

اول

ثانیا

...

أذا سألونی عنک وین ماویناکللهم وفالی وانی خنتهواکللهم هو حطن...

ای ولله چه خوشه برگشتن یار...به اسم مادر🥹💔ولله چه خوشه ولله ...

اره به ولله

اما چ خوشه ولله#مازندران #اصالت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط