درسته که ما آدم کصشر و بد دهنی هستیم ولی خب #التماس_دعا :
درسته که ما آدم کصشر و بد دهنی هستیم ولی خب #التماس_دعا :)):green_heart:
- ۶.۰k
- ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۵۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط