{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...من اینجا ؛

...من اینجا ؛
درست وسط پاییز ایستاده ام
و دارم برگ به برگ ؛
دوباره عاشقـــــت
می شــوم...!
دیدگاه ها (۲)

😳 اینجاکجاس؟

برگ های پاییزیسرشار از شعورِ درختندو خاطرات سه فصل را بر دوش...

وسط کلاس تیزهوشان دارم فعالیت می کنم😂#انیمه#ناروتو_شیپودن

کارما؟؟باور دارم اما جمله ی <می خواستی نکنی> این وسط چی بود؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط