{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچها با خودم میگم چطور بعدا برم کره😅

بچها با خودم میگم چطور بعدا برم کره😅
اونا الکی راه نمیدم
یا باید تحصیلات داشته باشی
یا تریالدر باشی
یکی دیگه هم هست😅
با یه شوهر خر پول و پایه ازدواج کنی و بری اون ور آب🙂
من گزینه سوم رو انتخاب می‌کنم
میرم تهران یه همچین آدمی رو پیدا میکنم🌚
ظاهرم هم تعریف از خود نباشه خوشگله🙂🙆
دیدگاه ها (۵۳)

دیگه امشب فعالیت نمیکنم🙂تا فردا...بای بای

نون بربری 🗿🌹خواهر / برادر حلال کن نمیدونم از کی اصکی رفتم😩🙏

🌚

کافیه تا شماره ۱۰ بشماری......

وایسید تعریف کنم دیروز چه اتفاق شومی افتا_من همیشه با دوچرخه...

Who is win?

فیک { خاکسترِ نعنا } 𝗉.𝟤 یونگی با لیوان ابی که دستش بود از ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط